2018. augusztus 29., szerda

21.rész(Takasugi)

Teljesen le volt döbbenve. Végülis pont erre a reakcióra számítottam. Hiszen ki örülne ha megtudná, hogy a vőlegénye egy rokona végzett az apjával. Viszont tudnia kellett a teljes igazságot, még ha az borzasztóan fájdalmas is lesz.
- Ugye ez most csak egy vicc? Szóval ezért viselkedtél mindig úgy igaz? Ezért akartál engem mindig megvédeni?
- Tudom, hogy most ezer okod van gyülölni engem, de őszinte akartam végre lenni hozzád! Nem hazudhatok tovább erről, különben esküszöm megbolondulok. Tudod, a nagyapám egy Kronosz nevű szervezetet vezet, ami gyilkosságok megtervezésével és kivitelezésével foglalkozik. Azt akarta, hogy apám átvegye a cégét, de ő nem ment bele ezért a nagyapám megölette őt, nekem pedig ezt végig kellett nézzem.
- De mégis, hogy tartozhatott apám a nagyapádnak? Hiszen az előbb mondtad, hogy a nagyapád gyilkosságokat tervez meg.
- Hidd el jobb ha ezt nem tudod!
- Kérlek Ryosuke ne hazudj nekem! Azt mondod, hogy szeretsz engem hát akkor légy őszinte velem!
- Rendben. De kérlek ígérd meg nekem, hogy nem fogod kevésbé szeretni az apádat azután, miután rájöttél az igazságra! - bólintott, én pedig folytattam. - Szóval, édesapád munkahelyén a főnök folyamatos terrorban tartotta a dolgozókat. Megverette őket, addig dolgoztatta őket míg azok rosszul nem lettek és sokkal kevesebb fizetést adott nekik, mint ami valójában járt nekik. Az apádnak elege lett ebből és mivel hallott a nagyapám szervezetéről kapcsolatba lépett velük, hogy elintézzék a főnökét. Nem tudhatta hogy a Kronosz gyilkosságokkal foglalkozik, mert nem így hirdették magukat. Az apám próbálta lebeszélni őt, de nem hallgatott rá. Aztán a többit már te is tudod! - lehajtottam a fejem, mert képtelen voltam a szemébe nézni. Szégyeltem magam amiért egy ilyen ember ivadéka vagyok. Hirona persze ahogy várható volt hangos zokogásban tört.
- Én ezt nem hiszem el! Hogy lehetett az apám olyan ostoba! Ha ez nincs akkor nem történt volna olyan sok rossz dolog velünk!
- Ne őt hibáztasd kérlek! Az egyetlen felelős a nagyapám és sajnos nem csak ebben az egy dologban ludas. Yuto puskázása, a pletykák a heg az arcomon, a tönkretett előadás és a....
- A megerőszakolásom is ugye? - nézett rám fájdalommal teli szemekkel, mire bólintottam egyet.
- Bocsáss meg, amiért egy ilyen ember vére csörgedezik az ereimben, hidd el minden erőmmel azon vagyok, hogy megállíthassam őt.
- Ryosuke, nincs miért bocsánatot kérned. Nem mi választjuk meg hova akarunk születni. Te nem a nagyapád vagy! - megsimogatta az arcomat, mire magamhoz öleltem.
- Kérlek mostantól sehová se menj egyedül. Félek te leszel a nagyapám következő célpontja!
- Ne aggódj, amíg melletted lehetek nem érhet semmi baj! - elmosolyodtam majd megcsókoltam. Megkönnyebbültem, hogy végre nem emészt engem tovább ez a titok, illetve, hogy Hirona nem utált meg engem ezért. Szerencsés vagyok amiért egy ilyen csodás barátnőm lehet, mint ő.
*Néhány nappal később*
Szerencsére nem tartottak bent túl sokáig a kórházban. Az iskolába egyelőre nem mehettem vissza, mert már az egész iskola tudta a viselt dolgaimat, szóval féltem, hogy majd veszik jó néven, hogy egy gyilkos ivadéka is ott van közöttük. Szerencsére az én osztályom elfogadóbb volt és támogatnak engem a nagyapám elleni harcban. Addig is míg le nem csillapodnak az ügyek, Hirona illetve Chinen hozzák nekem a tanulnivalót.
- Ryosuke, el kell mennem a kórházba, nem akarsz velem jönni? - kérdezte Hirona aki ma nálunk volt, hogy együtt tanulhassunk.
- Szeretnék, de anyám csak délután jön meg, addig nekem kell vigyázzak Shota-ra. Egyébként, miért kell neked odamenned? Valami baj van a babával?
- Nem, ez csak egy rutin vizsgálat. Azt nézik meg, hogy nincs-e a babának valami fejlődési rendellenessége. Ne aggódj, nem lesz semmi baj! - még, hogy ne aggódjak? Hiszen a nagyapám bármikor támadhat és nem bírnám ki Hirona nélkül.
- Hirona-chan, csinálsz nekem kakaót? - jelent meg az öcsém a szobám ajtajában. Olyan kölyök kutya szemeket vágott, hogy nem lehetett neki nemet mondani.
- Hát persze, hogy csinálok, egyszerűen nem tudok neked nemet mondani! - nyomott egy puszit az arcomra, majd az öcsémmel együtt lement a konyhába. Itt volt az ideje cselekednem. Nem akartam, hogy Hirona egyedül legyen és a nagyapám rátalálhasson. Épp ezért már volt is egy tervem.
- Ryosuke, mi történt? - vette fel a telefont Daiki.
- Dai-chan, meg kell tennetek nekem valamit. Kérlek kövessétek Hirona-t a kórházba, hogy ne legyen egyedül. Félek a nagyapám bármikor rátámadhat. Megteszitek ezt nekem?
- Persze, ha szerinted ez segít, akkor elkísérjük. - ez egy kicsit megnyugtatott, noha nem teljesen. Még mindig tartottam tőle, hogy a nagyapám el fogja őt venni tőlem. Igyekeztem az öcsémre koncentrálni, hogy kicsit eltereljem a gondolataimat. Délután viszont már jogosan kezdtem aggódni, ugyanis Hirona nem jelentkezett és a mobilját sem vette fel. Így felhívtam Daikit, hogy tájékoztasson.
- Daiki, mi van Hirona-val?
- Ryosuke ne akadj ki, de nagyon úgy néz, ki hogy felszívódott!
- Mi az, hogy felszívódott? - kiabáltam a telefonba. - Hiszen azt mondtad, hogy vigyázztok rá!
- Azt is tettük. Vártuk őt a bejáratnál, de nem jött. Aztán visszamentünk a dokihoz, de ő meg azt mondta már elment. Nem akarlak megijeszteni, de szerintem tudjuk ki áll a dolog mögött! - még szép, hogs tudtam. Miért nagyapa, miért akarsz engem tönkretenni? Féltem, hogy bántani fogja Hirona-t. A gondolataimból a mobilom csörgése zökkentett ki.
- Daiki, megtudtál valamit? - a vonal másik végén azonban nem az unokatestvérem volt.
- Ryosuke, micsoda csalódás!
- Mit csináltál Hirona-val?
- Semmit, még...De ha nem jössz ide fél órán belül félek nem fogom tudni ezt mondani!

6 megjegyzés:

  1. Tudtam, tudtam, a fenébe is tudtam, hogy lesz itt még egy csavar ááááá
    Amúgy már egy korábbi résznél is eszembe jutott, csak elfelejtettem megjegyezni: Szerinted Ryo, ha teheti másik családot választott volna magának? Ő, aki ennyire szereti az anyját, meg az öccsét?
    És még valami... Hogy az ÉGBE került Daiki telefonja Ryo nagyapjához? Ezek végig egy követ fújtak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj nem csak Ryo azt hitte hogy Daiki hívja megint :D

      Törlés
    2. Mert ugye sokáig tart megnézni a hívó fél azonosítóját. Én azt hittem, ennek a srácnak van esze... :D
      És most majd megint átkapcsol hősszerelmesbe, és megmenti a napot. Remélem...

      Törlés
  2. Uuuuuhwow egyszerűen imádtam :D
    Először is, nagyon jó, hogy már mi is tudjuk a teljes igazságot, meg Hirona is.
    Nagyon izgi volt a rész, mikor a fiúk mondták, hogy Hirona eltűnt, már rosszat sejtettem..ajánlom, hogy a nagyapa ne tegyen semmit mert érzem, hogy Ryosuke most szuperhőst fog játszani :D

    VálaszTörlés
  3. Na meg történt a vallomás minden rendben ezen a téren. Már megint ez az elrablás nem értem az öreget annyira okosnak tartja magát nem jön rá, hogy ezzel nem fog elérni semmit? Kiváncsi leszek ezek után most hogy mászik ki ebből a fiú.

    VálaszTörlés
  4. Ez hát az igazság! Szegény Hirona mindent megtudott. És színre lépett a nagyapa,el is rabolta Hironát. Valaki csináljon valamit!

    VálaszTörlés

Obserwatorzy